千萬唔好玩爛口的女朋友.....昨晚我..........









昨天搵朋友食飯.......食完飯佢女朋友打來話叫我朋友快回家要放狗........

我諗住悶悶地,又未見過佢女朋友..咪一起去囉

去到佢家樓下......見到熱褲妹妹...真係幾ok....不過我唔喜歡金毛女...

哦...佢果隻係八哥.....隻狗個樣咁可愛咪玩下囉,點知一句.........唔好攪啦" 笨 7 "........我 呆了......我朋友衝過來同我講.....當日佢女友係狗鋪見到隻八哥個樣咁笨咁買回來....重改個名叫 " 笨7 ",佢唔係話你.....

我聽完真係吊一聲....這是什麼好名呀!!!!!

條女食住煙行公園.....又唔用狗帶.....隻狗跑左去同另一隻狗玩.....個狗主人個樣好惡的紋身佬.......

佢條女大句.....................咪撚攪啦 " 笨7 "!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

嘩...我同朋友聽完....腳到震埋....明知解釋比紋身佬聽隻狗叫"苯7"佢都唔會信,只會更嬲...9秒82 講句sorry就跑走左.....

沒有留言:

張貼留言

熱門文章