睇完今日既星期日檔案..好心酸..偷聽男人心

星期日檔案:偷聽男人心【第一節】



星期日檔案:偷聽男人心【完】


多謝你地,發過一次文之後,
呢個世界真係乜人都有,
有d人好有正義感,不過太正感只會變成口臭
你地會話我/男方衰,但你地某d人開口埋口都鬧我、笑我,其實你地都唔好得去邊,只不過你地係另1類衰人姐
另外,我放上黎講就=派膠?咁你又回我貼?
不過,呢度都有好多好人,起碼把口唔臭先,會識講完 道理 之後安慰下
做人把口好咁盡好,即使係網上世界都係咁話。

你地喜歡既,可以繼續討論,我會繼續睇,但唔會再係呢度發表任何意見。


ps:我已經同男方分開左,我衣家真係會專心我既學業,暫時唔會拍拖住。
(我唔係得個講字)

沒有留言:

張貼留言

熱門文章